19 Mayıs 2012 Cumartesi

Anne Çantası Bulunduuuuu



Uzun zamandır çanta arayışı içerisindeydim, çok dolaştım fakat bir türlü istediğimi bulamadım. Farklı, kullanışlı ve en önemlisi de şık olsun istiyordum. Anneyiz diye şıklığımızdan neden ödün verelim değil mi? İnternette gezerken Petunia Pickle Buttom diye bir markaya rastlamıştım, ancak yakından görmediğim için bir türlü karar veremiyordum. En sonunda bugün sevgili eşimle İstinye Park Beymen mağzasından çantamızı aldık. Öyle kullanışlı ki, içinden alt değiştirme ünitesi bile çıkıyor. Ayrıca 2 adet büyük çocuk bezi cebi, 4 adet biberon cebi, 2 adet eşya cebi,1 adet küçük emzik cebi ve ıslak mendil kutusu bile var. Ben resimdeki çantayı aldım ancak bu çantaların bir çok renk ve çeşidi var. Seçin beğenin, daha ne olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder