19 Mayıs 2012 Cumartesi

Teşekkür

Hepimiz için ailelerimiz çok kıymetlidir öyle de olmalıdır ama üzgünüm benim annecim ve birtanecik kardeşim kadar kimse tatlı olamaz. Her zaman çok ilgili ve düşünceliler ama hamile olduğumu öğrendikleri andan itibaren benden daha heyecanlı ve mutlular desem hiç abartmış olmam. Her tatilde ve boş anlarında benim ve bebeğimin eksikleriyle ilgilenip, sürekli bir şeyler alan, sonra da söz bir daha almıycammmmm diyen annecim ve kardeşim siz olmadan ben ne yapardım. Beni yani bizi:) benden çok düşündüğünüz için çokkkkk teşekkür ederim. Çok şanslıyım gerçekten, sizi çok seviyorum. Umarım ben de annem kadar harika bir anne olurum. 




1 yorum:

  1. hayatımızın en güzel en özel ve en heycanlı bekleyişi içindeyiz, bizde seni ve canımız prensesimizi herşeyden çok ama çok seviyoruzzzz kaydişin ve annen :)

    YanıtlaSil