19 Mayıs 2012 Cumartesi

Organik Bebek Taşıyıcısı

Beni tanıyanlar organik ürünlere olan merakımı çok yakından bilir. Söz konusu minik prensesim olunca, aldıklarıma daha da özen gösteriyorum. Biliyorum piyasada daha uygun fiyatlı ve belki daha kullanışlı ürünler var ancak eşimle bu ürünü görür görmez almak istedik. Scout Walkabout Baby Carrier - Grey Felt adlı ürünün kullanımı çok kolay ve en önemlisi de sağlam. Ayrıca baş kısmı bebeğin boynunu tam bir şekilde kavrayabiliyor, isterseniz katlayarak da kullanabiliyorsunuz. Bebek arabaları elbette gerekli ancak kolayca dışarı çıkabilmenin en pratik yolu bence bunlar. Severek kullanacağınıza inanıyorum. Ben, İstinye Park Beymen Kids mağzasından aldım ancak http://www.ondasole.com.tr/ sitesinden de satın alabilirsiniz. Bu arada babalara çok yakıştığını da söylemek istiyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder