27 Mayıs 2012 Pazar

Skechers

Bir süredir vücudu şekillendiren şu meşhur spor ayakkabılarından almak istiyordum. Bu konuda oldukça fazla araştırma yaptım diyebilirim, başka markalarda da beğendiklerim oldu ancak hamileler için uygun değildi bu nedenle almadım. En sonunda Skechers marka resimdeki ayakkabıyı aldım ve hemen sonucu sizinle paylaşıyorum. Yaklaşık 3 ay oldu ve sonuç tam da bahsedildiği gibi, gözle görülür bir şekilde bacaklarımda sıkılaşma var. Şunu söylemeliyim ki, ben zaten zayıf biriyim ancak yine de hepimizin forma girmeye ve sıkılaşmaya ihtiyacı var. Bu yüzden size de kullanmanızı şiddetle tavsiye ederim. Ben eşime bile almayı düşünüyorum çünkü gerçekten çokkk rahat.

Ürünün özellikleri ise şöyle:

Yürüyüş sırasında kas aktivitesini arttıran Shape Ups bacak, karın ve bel kaslarını kuvvetlendirir. Bacaklarınızı ve kalçanızı şekillendirmesini, kan dolaşımınızı hızlandırmasının yanında belinizdeki ve dizlerinizdeki baskıyı da azaltır, aynı zamanda duruşununuzu da düzeltir ve daha sağlıkı bir yaşama doğru bir adım atmanıza yardımcı olur.

Tüm bunlar için almaya değer bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder